Wednesday, May 10, 2006

Raja Gambus kembali ke rahmatullah


Fadzil Ahmad kembali ke rahmatullah 4.30 pagi tadi.Details akan diberitahu nanti.Allahyarham berusia 65 tahun kalau tidak silap saya.
Sekarang saya menyesal kerana tidak melawatnya dalam masa sebulan ini .Kali terakhir saya melawatnya adalah ketika sebelum saya melangsungkan perkahwinan pada bulan Disember tahun lepas.Hati saya memang tergerak untuk melawatnya semalam.Entah mengapa saya merasakan ada sesuatu yang akan berlaku tetapi tidak tahu apa.Deria keenam saya mengatakan ada sesuatu sehinggalah saya diberitahu melalui telefon oleh rakan saya,Johari pada pukul 9:50 pagi tadi.Arrgghhh!!!Saya bersama rakan,Azmie datang menziarahi ke rumah Allahyarham yang terletak di Keramat Luar pada pukul 11 pagi.
Sekarang saya menyesal kerana tidak melakukan sesuatu untuk dokumentasi kecuali beberapa kaset latihan dengan 'uncle' dan foto-foto bersama. Saya tidak menulis mengenainya kecuali di beberapa catatan blog.
Di dalam perbualan telefon sentiasa 'uncle' mengingatkan saya untuk terus bermain gambus.Katanya," Kalau tak main, jual gambus tu!".Itu saya faham sebagai pendorong saya untuk terus maju dan berlatih dengan lebih giat lagi.Insyaallah!
-Zulkifli

1 comment:

Anonymous said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»