Saturday, August 27, 2011

.........,,,,,, @@@@$##%%







"Lama tak kemaskini blog?", begitu pertanyaan bekas ahli yang banyak membantu kami ketika kami mula-mula ingin membesar dahulu. Ahli yang mengambil alih tempat Abdul Raof ketika beliau berkelana ke U.K.

"Ok, malam ini aku kemaskinikan khas untuk kau!",begitu jawapan aku (ada tokok tambah sedikit haha)

Bulan puasa bulan yang sunyi buat kami kerana kami tidak mengambil apa-apa persembahan pada bulan ini. Hanya selepas Hari Raya ,kalendar kami aktif semula.

Sebelum puasa, kami terlibat dengan dua persembahan - di Sepang Gold Coast dan juga di Kelantan Delights Subang Jaya.

Gambar di atas ketika di Kelantan Delights sempena persembahan jemputan syarikat Heitech Padu yang meraikan persaraan salah seorang pengarah mereka.

Ok Mie! Ayuh lah kita jamming semula! Seperti di Sapporo dan Chengdu.

p/s: Entri ini ditulis ketika mendengar Dead Can Dance . Aisyah ," ayah,lagu apa ni?"

5 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum..
Tq Zoy...walaupun aku dh tak ada lg dgn ko & Dewanggasakti tp aku adalah salah sorang 'fan' ko hehehe...
Ko & Dewangga jgk yg bwk aku sampai aku jd mcm sekarang..tq again Zoy..Man Celak mana Man Celak..Man Celak & the Armpit Beast..hahaha...
Ko mmg gile man..tp wa support lu bro..hehehe...anyway..di hari baik bulan baik ni aku ingin mengucapkan
Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin..
Ampunkan aku kalau aku ada buat salah..gurau kasar dgn korang lebih2..sepanjang aku berkawan dgn korang..hehe..

Dari:-
mie_rebana@yahoo.com

Dr. Bentara said...

eid mubarak!

Dewangga Sakti said...

Mie,
Selamat hari raya. Kenangan bersamamu ketika bersama terpahat di ingatan. Chewah! terutama kenangan di Chengdu,Sappporo dan taipei terutama Taipei bila kau selama seminggu tak tengok matahari. Asyik breakfast pun terlepas. (Aku rekod tak pernah terlepas breakfast! haha)

Sam,
Selamat hari raya. Maaf zahir batin.

Norman Soo said...

Wahh!! Ini entri terboyik!

Hey Mie! Wa pun sangat caya sama lu!!
Selamat HAri raya AidilFitri!

*AlongUnta ape citer woi!! HAHAHa!!

egyptladys said...

eid mubarak!