Wednesday, August 22, 2007

Mari makan Cornflakes!

Dewangga Sakti telah membuat persembahan sempena pelancaran rancangan Riang Ria Raya Nestle yang diterbitkan oleh syarikat PepperMedia di Dewan Serbaguna,Sri Pentas TV3.Rancangan yang sudah masuk musim keenam ini akan ditayangkan mulai 2 September ini di TV3 jam 11.30 pagi. Sudah tentu rancangan ini bakal menyerikan suasana menjelang hari raya dengan resepi kegemaran daripada Cornflakes.
Lagu yang dimainkan adalah lagu tema rancangan tersebut dan lagu raya sukaramai 80an iaitu Suasana Hari Raya (Anuar dan Elina).
Terima kasih kepada Kak Iswati dan warga kerja PepperMedia yang memberikan peluang kepada kami dan atas kerjasama yang diberikan. Juga kepada pihak Nestle yang sentiasa mengeluarkan produk bermutu untuk rakyat Malaysia.
Di akhir program,setiap orang mendapat satu hamper Nestle yang mengandungi banyak produk Nestle yang sedap-sedap!Nyam nyam!
Mari makan Cornflakes dan minum susu Nestle!
Anggota terlibat adalah Zul-gambus, Norman-violin,Irwan-gitar,Raof-rebana dan Mohsen -bass(menggantikan Syamsul yang sedang mengail ikan di Miri,Sarawak). Azman (gitar) tidak dapat turut serta atas urusan keluarga.

No comments: