Thursday, August 30, 2007

Mega Fam Pelancongan Malaysia

"Macam mimpi aku dapat jumpa Joey semula,"Syamsul menyuarakan isi hatinya ketika makan. Ketika itu kami baru sahaja selesai mengadakan persembahan sempena Promosi Mega Fam yang dikendalikan Pelancongan Malaysia di Hotel Crowne Plaza Mutiara, Jalan Sultan Ismail. Program ini dihadiri Menteri Pelancongan dan delegasi dari 46 buah negara luar.
" Aku ingat sudah tidak ada peluang berjumpa lagi,"sambung Syamsul lagi.
Oh ya!Joey adalah pengurus Restoran Gingko di Chengdu,China yang bertanggungjawab menguruskan kumpulan kami ketika di Chengdu April lepas dan dia ke sini di atas undangan pihak Pelancongan. Jangan salah sangka dengan Syamsul kerana dia hanya terkejut dengan kehadiran bekas pengurus kami. Tiada hubungan sulit di antara mereka.
Persembahan berjalan lancar selama satu jam untuk acara makan tengahari. Kami hanya bermain secara instrumental sahaja kerana Mohsen mempunyai urusan di Pantai Timur menguruskan sebuah kapal selam mewah yang dibeli oleh pihak kumpulan. Bosan juga sebenarnya bermain instrumental sahaja. Kalau selama 15 minit tiada masalah.Ini kerana tiada orang yang akan berceloteh dan bercakap-cakap dengan para hadirin.
MOHSEN! Kami perlukan anda! Pulanglah setelah urusan pembelian selesai!Pulanglah..........

No comments: