Tuesday, October 21, 2008

Suasana baru

Jangan terkejut dengan suasana baru blog kerana ianya sedang dikemaskini sempena semangat Ramadhan dan juga Syawal yang masih ada. Suasana senja ini sesuai dengan dunia kita yang sudah tua(mcm senikata Tangan Merentas Samudera tulisan Mohsen beberapa tahun lepas sesudah peristiwa tsunami-belum rakam pun lagu ni!).Aku pun sebenarnya tak tahu apa yang aku buat ni.Pakai letak sahaja dulu template ni dan kemudiaan perbaiki apa yang patut.ha ha
Ada beberapa widget di tepi yang hilang dan akan dinaikkan semula terutama chatbox, blogroll dll.
Sebenarnya ada beberapa isu kebelakangan ini yang menyebabkan aku sedikit lembab mengemaskini blog. Persembahan selepas hari raya ni boleh tahan juga.Sudah tiga persembahan setakat ini-MDEC, Rumah Solehah,Brahim's.Tapi ketiga-tiga ni aku tak sempat nak kemaskini di sini. Tetapi tuan-tuan semua boleh baca di blog Mohsen yang sekarang aktif memblogkan diri.
Aku rasa esok lusa aku nak tulis pasal Kedai Kopi Hai Peng yang kaw gila di Kemamam. Sekarang aku sudah boleh melupakan semua roti bakar yang aku makan sebelum ini. Selamat tinggal kopitiam yang lain! Ops!Tunggu dulu...Kemaman tu bukankah di negeri kaya rakyat miskin ? :)
Apa-apa pun rock n roll !
Nota: Blog ni sudah tiga tahun.Mula ditulis 12 oktober 2005!

3 comments:

Anonymous said...

ada dua kategori burung di atas header blog ini

1) giler babas punyer rajin dan lajunye mereka terbang

2) boleh tahan cool je gliding

wahyun said...

tu burung ke, UFO? ataupun ini satu halimunan kapal angkasa?

Unknown said...

Selamat ulangtahun.

Kalau budak, 3 tahun tu dah boleh berlari deras!!