Tuesday, October 06, 2009

Auto toilet mode


Ini tandas automatik yang kami temui di Seoul. Bayarannya 100won sahaja- lebih kurang 30sen. Tetapi awas! Tandas ini akan terbuka secara automatik selepas 10minit. Tidak pula kami pasti jika meletakkan 200won akan melanjutkan tempoh. Mungkin diperuntukkan 10 minit sahaja untuk menggunakannya. Berhati-hatilah.haha
(Maaf kerana kami tidak dapat mengemaskini banyak coretan di Seoul. Selepas ini akan dicoretkan lagi)

5 comments:

nizamsani said...

tak boleh la nak melayan perasaan lama-lama.

wahyun said...

jamban ekspres ni mungkin bleh jimatkan masa warga kota utk melepas sambil berasap.

Syamsulfaiz said...

Ha ha ha aku pun pakaijamban yg sama di Paris. Jamban tu basuh sendiri. Tiada paip atau suis di sediakan utk org basuh sendiri. Mamat Perancis sblm aku mengelabah suruh aku jgn masuk terus lepas dia. Aku ingat jamban rosak. Rupanya dia cakap bagi 1 minit jamban tu basuh sendiri, kemudian baru aku masuk. Rupanya kalu aku masuk terus maka aku dpt le jumpa saham org lain dulu dlm mangkuk tandas tu. Lepas aku pakai, aku pun gelabah juga, takut org lepas aku terus masuk je. Nasib baik takde org.

Rusyaidi & Najlaa said...

kat KL pun dah ada lah. KL punya 15 minit...

iceburn said...

takley la nak baca surat khabar dalam jamban...
cis~!!!