Wednesday, October 10, 2007

TV3 lagi



Dewangga Sakti dijemput lagi menyerikan program Malaysia Hari Ini (MHI) secara lintas langsung dari stesyen KL Sentral pada hari Khamis 11 Oktober 2007.Kami akan menyampaikan lagu-lagu raya malar segar.
Sementara itu,jemputan juga diterima untuk program Wanita Hari Ini (WHI) pada hari raya ketiga (15 Oktober,Isnin) jam 12 tengahari.
Kami juga akan melancarkan tshirt rasmi Dewangga Sakti yang akan dijual kepada umum selepas raya dengan pilihan warna -hitam,putih,merah dan kelabu.Warna oren juga boleh!Nanti sudah siap design akan dikemaskini di sini.
Rakaman insyaallah akan disiapkan selepas Aidil Fitri.Setakat ini semuanya berjalan lancar dan sebarang maklumat lanjut akan disiarkan di sini.Oh ya! Sebuah lagu Dewangga Sakti sudah dimuatkan di dalam dokumentari Selangor terbitan Pesona Pictures (sudah ke udara di TV3 pada 20 September) dan beberapa lagu di dalam dokumentari tersebut hasil gubahan terroris kumpulan ini iaitu Zulkifli.Lagu-lagu digubah dengan bantuan anggota kumpulan dan pemuzik jemputan iaitu John(Fieldplayers) -piano ,Ezad(PGL the musical,M the Opera, Teater Kris)-seruling buluh,Yaser-gitar(merangkap engineer untuk beberapa lagu) dan lagu-lagu dirakamkan di tiga studio berbeza iaitu PurpleSound,Iseekmusic dan One O One Teh O.

No comments: